SV De Mafklappers

Welkom bij de mafklappers

SV De Mafklappers

Nu te bestellen voor slechts 4,99 en binnen een paar werkdagen bij jou in de brievenbus: Het EK Escape Spel! Een samenwerking tussen Evert ten Napel en Uitjesbazen.

“Een van de gaafste games die we ooit gemaakt hebben. Het spel zit enorm goed in elkaar en het materiaal ziet er prachtig uit.

Een ludiek, hilarisch en luchtig gezelschapsspel voor 2 tot 4 personen waarbij kennis van voetbal totaal overbodig is. Je wordt lid van de fictieve supportersvereniging ‘de mafklappers’, en jullie hebben er alles voor over om ons Oranje kampioen te maken. Door… alle wedstrijden te manipuleren of saboteren op de meest rare manieren!

• 7 enveloppen met puzzel attributen
  • EK speelschema
  • Website: toegang tot de online omgeving van De Mafklappers
  • Puzzels via Instagram en Facebook
  • Speciale video’s met o.a. VAR beelden
  • Video-commentaar van Evert ten Napel

Lukt het jullie om de 7 tegenstanders van Oranje te verslaan? Alles is geloorloofd. Verander de opstelling van de tegenstander of koop de scheidsrechter om. Veroorzaak een media-rel bij het Engelse team door roddels te verspreiden over spelersvrouwen. En laat Messi ‘undercover’ meespelen tegen Ronaldo én Portugal. Speel tot slot de ultieme finale tegen Duitsland. Die Duitsers gaan toch niet weer winnen in blessuretijd? Zoek een manier om te rommelen met de VAR-beelden om de finale te winnen!

Bestel het EK escape spel

Alvast van harte welkom bij De Mafklappers!